Sunday, March 6, 2011

Lagu Kenduri Kahwin

Semalam saya pergi kenduri seorang teman sepejabat..Alhamdulillah it was a nice wedding...:)..Lepak2 selepas makan saya layan lagu2 dan celoteh pengacara majlis..dan saya dapati ada 2 lagu yang memang akan ada punyalah dalam mana2 majlis kahwin yang saya pergi akhir2 ni..not that I'm complaining though...sebab saya suka kedua-duanya hehe

*credits go to both original posters of the videos in YouTube.com

1) Baik-Baik Sayang - Wali Band




2) Baraka Allah Lakuma - Maher Zain


5 comments:

  1. Tetap suka lagu 'Selamat pengantin Baru' nyanyian Saloma... Sekarg pun kalo dengar rasa cam baru semlm je kawin.. Hehehe

    ReplyDelete
  2. AdiaLuze: Hoho lagu classic evergreen tu mmg best :D...x boleh kalau xde

    Kelly: Hehe dpt handkerchief + cupcake + bunge telor + extra lollipop sbb kami semua kawan2 seopis yg best! ^_^

    ReplyDelete
  3. waa lagu no1 tu mmg fevret laa.. ha3

    ReplyDelete